Wij zijn er bijna! De verhuizing naar onze nieuwe locatie Hof van Sluiswijk komt in zicht.
Er is veel werk verzet: de radiatoren zijn vervangen, er is geschilderd, extra stopcontacten zijn geplaatst en de bedlampjes zijn vernieuwd. Ook is er een extra lichtpunt bij het bed toegevoegd, zodat gasten ’s nachts veilig naar de badkamer kunnen. In de gangen hangen nu nieuwe lampen aan de muren. Als kers op de taart is er een nieuwe warmtepomp geïnstalleerd, waarmee we een flinke stap hebben gezet in de verduurzaming van ons hospice.
Een van onze gasten, die tijdelijk op de afdeling Zuidloo verbleef, vertelde tevreden te zijn om terug te keren naar een vernieuwde en comfortabele kamer. Hij kan nu fijn verblijven in een vernieuwde kamer en dát is precies waarom we dit doen.
We zijn ontzettend trots op dit mooie resultaat. Een groot dankjewel aan alle medewerkers, vrijwilligers, de afdeling Zuidloo, de technische dienst en natuurlijk de bouwbedrijven voor jullie inzet en betrokkenheid. Samen hebben we dit mogelijk gemaakt.
Wij zijn er bijna! De verhuizing naar onze nieuwe locatie Hof van Sluiswijk komt in zicht.
Op woensdag 1 april (en dat is geen grap) vieren wij een bijzondere mijlpaal: onze dagbeha...
Stap voor stap komt Hof van Sluiswijk tot leven.